Blogg!

Nu har jag införskaffat mej en blogg. Tänkte det kan vara lite kul att blogg om mitt liv.

Nu skall jag berätta lite om mej själv.
Jag heter Beanca Isabell Najda Fredriksson och jag bor på Gotland i Visby.
Jag föddes den 16 April 1993. Jag har 2 systrar, dom heter Yasmina och hon är 14 år och Olivia och hon är 12 år. Vi älskar alla kläder och mode. Min mamma heter Maria och min pappa heter Thomas.
Jag har en pojkvän som heter Simon Larsson och är 17 år. Jag älskar honom mer än allt annat i helva världen. Mina bästa kompisar heter Yasmina, Sissi,  Ottilia, Maja  och Mimy.  Dom betyder  mycket för mej.
Vi har even en hund som heter Betty och är en jämthund på 2 år.Vår Jämthund Betty

Kommentarer
Postat av: Sissi

Gud vilken fin blogg. Och Betty är så fin. Älskar dej och saknar dej väldigt myt <3<3

2008-11-25 @ 15:51:16
Postat av: Julia

söt hund!

2008-11-25 @ 16:03:06
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0